رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

مرد کوچک خونه

اشکهای رادین

1390/2/31 11:06
نویسنده : لیدا
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جگر گوشه ام

روز پنج شنبه 29 اردیبهشت ماه بود که من و رادینم توخونه تنها بودیم از ظهر تا شب کلی باهم بازی کردیم وزیاد سخت نبود علی رغم زنگهایی که شوهرم می زد که یکی از خواهراش بیاد پیشمون ولی ما ترجیح دادیم که با هم باشیم  ولی چشتون روز بد نبینه شب که شد رادین یه بلایی سرم آورد که از شدت عصبانیت کم مونده بود باهاش دعوا کنم روی پام انداختم که بخوابونمش ام یه داد وبیداد و یه گریه ای به راه انداخته بود که نگو اشکاش با شدت از چشاش جاری می شد هر کاری می کردم نمی خوابید صدبار به خودم لعنت فرستادم که کسی رو به خونه دعوت نکردم خودمم بارادین گریه می کردم نه اینکه بچه بازی می خواد و خوابش نمی یاد و از اینکه چراغارو خاموش کرده بودم یه جورایی می ترسید این موضوع رو یه روز بعد متوجه شدم ولی یه تجربه برام شد .عزیز دل مامان خیلی دوستت دارم  واز این به بعد سعی میکنم که بیشتر درکت کنم ، هنوز یه هفته ام قراره بابات صبحا نگهت داره یه ذره نگرانم  ولی چاره ای نداریم مامان جون می خواد بره زاهدان در این مدت تمام سعی خود را می کنم که که نذارم یه ذره اشک از چشات جاری بشه آخه من عاشق اون چشای زیباتم وغیر از خنده نمی خوام تو چشات چیزی ببینم به امید این که هیچ وقت اشک از چشات جاری نشه ...                                                               

                                                       

niniweblog.comniniweblog.com

                    

 

            

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی
31 اردیبهشت 90 11:27
سلام لیدا جون

خوبی


مامانی
31 اردیبهشت 90 11:28
من امروز یه وبلاگ واسه پسرم درست کردم
مامانی
31 اردیبهشت 90 11:28
اسم پسره من آدرین هست . و تمام حروف اسم نی نی شما توش هست .
مامانی
31 اردیبهشت 90 11:29
جالبتر اینه که اسم پسره داداشم رادین هست
مامانی
31 اردیبهشت 90 11:29
اگه افتخار بدی و یه سر به وبلاگم بزنی خوشحال میشم