رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

مرد کوچک خونه

رادین و خواهر آینده اش

1390/5/24 12:24
نویسنده : لیدا
790 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم و سلام دخترم

رادین عزیزم پسر گلم یک ماه مونده که یک سالت بشه و برای خودت مردی بشی بعضی وقتا خیلی دلم می گیره که تو عزیزم الن که وقت بازی و بازیگوشیت است من در این وضعیت هستم آره پسرم دو ماه دیگه خواهرت به دنیا می یاد بابات که تو معدن مشغوله منم که زیاد نمی تونم باهات بازی کنم و این توهستی که الان تمام سعیتو می کنی که راه بری و الان داری دن دنی وای میسی خدا از مامان جونت راضی باشی خدا سالیان سال سالمو تندرستش کنه که همه ی زحمتهای تو به گردن اون افتاده و اما تو دخترم در یه زمونی فهمیدم که باردارم که انتظارشو نداشتم و داداشت از بس سرمو گرم می کنه که نتونستم به تو یکی خوب برسم ولی عزیزم تورا هم خیلی دوست دارم اگه بعضی وقتا ناراحتت کردم منو ببخش و به حساب خستگی هام بذار خوشبختانه قدمت خیر بود و ما بعد تو خیلی خبرای خوب گرفتیم خدای بزرگ رو شکر می کنم که همیشه سایه اش بالای سرمون بود و شما دو نعمت بزرگو با همه ی امکاناتش به ما داد خدای ازبابت پسرم رادین و دخترم و ازبابت زندگی ام ازت ممنونم و خدایا تورو پسرمو دخترمو شوهرمو و پدر و مادرمو و داداشامو که در این روزهای سخت مرا تنها نگذاشته و نهایت کمکو به من کردید خیلی دوست دارمو ازتون متشکرم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کيانا
29 شهریور 90 8:01
رادين گلم تولدت مبارک....الهي در کنار خونواده مهربونت صدساله بشي عزيزم
مامان آرین
29 شهریور 90 9:24
رادین جون تولدت مبارک نمیدونم خواهر کوچولوت به دنیا اومده یا نه چون مامانت خیلی وقته پست جدید نذاشته بهر حال برای پسر گلم سلامتی و شادی و برای مامانش هم زایمان راحت آرزو میکنیم
مريم
24 مهر 90 11:36
بي نهايت با احساس و زيبا نوشتي اميدوارم پسر نازت هميشه پشتوانه تو و پدرش باشه
الهام (مامان لنا)
27 اسفند 90 16:10
سلام کجایین پس
الهام (مامان لنا)
29 اسفند 90 18:13
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. . .