رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

مرد کوچک خونه

رفتن به خونه پدر بزرگ ومادربزرگ

1390/2/19 10:54
نویسنده : لیدا
262 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام روح ونفسم .

عزیزم این چند روز تعطیل باهم رفته بودیم خونه ی باببیشکو دیدی دلبندم چقد بهت خوش گذشت یه روز با دایی فرشاد می رفتی گردش یه روز با دایی فرهود هردو خیلی دوستت دارند بابیشکو هم  هرشب می اومد خونه وباهت گرگم به هوا بازی می کرد خودت که نمی تونستی بدویی یا بغل من بودی یا بغل دایی هات .این چند روز من وتو بیشتر با هم وقت گذروندیم امروز صبح دل کندن ازت برام خیلی سخت بود ولی خوب باید می رفتم سرکار ؟ نمی دونی چقد باهم بازی کردیم خلاصه خیلی بهمون خوش گذشت با اون دستهای کوچکت صورتمو می گرفتی و به چشام زل می زدی و می خندیدی              

niniweblog.com                                                                                                        الهی فدای اون چشای آهوت برم من وقتی شیطونی می کردی دایی هات اسم منو صدا می زدند زود بر می گشتی وبا اون حالتی که من نبودم به من نگاه می کردی .می دونم این چند روز حوصله ی توهم سر میره ولی خوب بازم خواهیم رفت خونه ی بابیشکو ....می بوسمت یه عالمه                       niniweblog.com

                                                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رخساره
19 اردیبهشت 90 12:06
همیشه درپی بهترینها باشید . به ما سر بزنید .....